domingo, 15 de enero de 2012

GRÀCIES-GRACIAS

Gracies a tots els que m'heu ajudat a fer que aquest projecte s'engegui!
A l'Albert Segura, de Persuadis, i a tot el seu equip, per la pàgina web, i el projecte en general, grandiós!
A tots els que m'heu donat opinions per la pàgina web: Lídia, Victòria, Jordi C., Rodolfo, Toni, Zaura. I amb tots els que hem mantingut la relació més enllà de l'entrenament. Moltes gràcies!
A la Zaura, por tus consejos comerciales, y por compartir tu bibliografia,que grande!
Als que m'heu donat consell dels logos: Jordi Castellet, Victòria,  Míriam, Ingrid, Everton, Marlon, Marcos, i tota la meva família, gràcies!
Al Marlon, que em va proposar un logo i va ser el que més em va agradar, gràcies crack!
A la Rebecca, per la teva paciència, el teu rigor alemany i suport constant, danke!!
A tots els clients que he tingut, que tinc i que tindré, per confiar en mi pels vostres somnis!
I ara, potser que em posi a treballar jo no?? :-D

No hay comentarios:

Publicar un comentario